Åska eller inte det är frågan

Det är fortsatt väldigt varmt och på jobbet gället det att jobba effektivit utan att röra sig allt för mycket. 
Sitter just nu ute och vi har precis ätit en väldigt god lammkorv med lite hemgjord zuzinisallad. Till lunch blev det lite rökt skinka och skagenröra, lätt gott och mättande och inte minst väldigt bra LCHF mat. 
Har även idag för tredje dagen gjort bra val och känner mig väldigt nöjd med det.
Nu funderare vi på att cykla in till stan och lyssna på lite musik på Latmtorget. Vi chansar på att ovädret håller sig på avstånd för det är lite mörkt runt omkring oss. 
I morgon är det Kalmarmilen och jag tänker flexa hem vid 14 så jag kan heja på barnbarn och brorsbarn som ska tävla med början 15.00. 

Själv ska jag i morgon testa att springa 12 min det bästa jag kan i mitt träningsprogram som sedan ev justerat mitt upplägg kommande veckor. Claes har lovat cykla med mig som hjälp att hålla någorlunda jämn fart. Rapport om detta får ni i morgon kväll. Nu på med hjälmen och på cyklen mot staden



Ha en skön afton och nya tankar i morgon!
 
 

Kommentera här: