Vardag igen

Då ska man tillbaka till vardagen igen och vad passar bättre än att jobba hemma två dagar, så idag och i morgon sitter jag vid datorna och förbereder terminsstarten den 7/1 och vi tar emot runt 70 nya elever och dessa ska nu in i alla system. 
 
Idag blir det fläskpannkaka till lunch och till kvällen tänker jag serevra lammfärsbiffar i chévresås och kålrotspommes. Kålrotspommes har jag aldrig testat så det blir en ny kulinarisk upplevelse. Recepten som nästa alltid kommer från 56kilo.se. 
 
Har lagt upp en lite vikttabell och även kollat av lite måtbandsmått.
 
Här kommer en liten redovisning på förändringar från 24/2 2013 tills idag 2/1 2014 vad det gäller måttbandet.
  Minus i cm
Midja 13
Byst 10
Rumpa 9
Vad 2
Lår 4
Överarm 2
 
Viktrpport kommer som tidigare varje måndag, först rapport kommer med andra ord 6/1. 
 
Nu ska jag också ta i tu med träningen på allvar igen och hoppas det kommer att ge nya fina våg- och måtbandssiffror. Jag ska idag lösa nytt årskort på Friskis och det blir ett allkort så även gymmnet kommer att få besök av mig framöver, inte bara gruppträningar. Årets första träning blir dock ett baspass med puls ikväll kl 18.00.
 
 
Sinnesro är lycka
Swami Vishnudevananda
 
Nya tankar i morgon!

Kommentera här: