Den nakna sanningen- känsliga läsare varnas

Hade tänkt vänta lite med dessa bilder, ni vet det där med målgång, men nu får det bära eller brista. Här kommer de sedan länge utlovade före och efterbilderna. Jag är väldigt stolt och nöjd över mig själv och det som hänt så är långt på min resa mot ett sunder och långt liv. Visst är det lite löst och slappt här och var men det jag kan leva med, bekymmrar mig föga. Med regelbunden träning och fortsatt god kosthållning kanske jag kan "shape up" skavankerna lite men det är som sagt inte livsviktigt.
 
Förebilderna är från 8 januari 2012 och efterbilderna från idag 26 januari 2014. Det skiljer si så där 15 kilo mellan bilder. Den minnesgode kommer ihåg att jag igår skrev att jag gått ner 25 kilo och det har jag men från augusti 2010 foch det finns inga bilder av denna typen från då. 
 
Så här vänner kommer den nakna sanningen: 
 
 
 
 
Nya tankar i morgon!
1 nettan plettans:

skriven

mycket modigt gjort !! jag skulle aldrig klä av mej för hela jordklotet kram

Svar: Tack men hade någon sagt att jag skulle gjort detta för några år sedan hade jag sagt du är inte klok. Intakt med att jag börjat tycka om mig själv och kilona försvunnit har självförtroendet kommit. Kram
Marie

2 Lina:

skriven

Fantastiskt! Du är jättevacker!

Svar: Tack och det bästa av allt är, jag känner mig vacker kram
Marie

3 Ulrika:

skriven

Gött jobbat Mia!
Du har ju fått en helt annan hållning på köpet ! Var stolt & glad över din målmedvetenhet och glöm ej att njuta ! Kram Ulrika 😊☀️😎👏👍

Svar: Tack Ullis, jag är jättestolt och jag njuter av livet som jag aldrig tidigare gjort, kram.
Marie

Kommentera här: