Dagens plan

Då är jag laddad för att börja jobba igen, äta bra och träna organiserat.
 
Med tanke på att jag har haft en tuff vecka bakom mig vad det gäller mat så kommer jag att äta tre mål mat någon vecka eller två framåt, skjuter lite på det där med periodisk fasta. 
 
Min plan för dagen ser ut som följer:
 
05:45: Omelett på två ägg och lite solroskärnor och pumpafrö, ca en msk samt en stor kopp the.
09.30: En stor kopp kaffe med en skvätt mjölk
12:00: Två nötfärsbiffar med en sallad
15:00 En stor kopp kaffe med en skvätt mjölk
18:00 Ugnsbakade grönsaker och kabbanos 89% kött
20:00 En kopp te
Minst två liter vatten ska också drickas.
 
Kl 16:00 ska rygg, axlar och nacke få sig en omgång av bästa Jonas Walhfridsson så det blir ingen träning på Friskis ikväll utan istället blir det en promenad med kära maken när jag kommer hem. 
 
Att vara strukturerad har varit ett vinnande koncept tidigare och jag hoppas det blir det igen. 
 
 
 
Svaren du söker kommer aldrig när sinnet är sysselsatt, de kommer när sinnet är stilla. ~ Okänd
 
Nya tankar i morgon!
 

Kommentera här: