Lycka = Ny bikini

Efter jobbet idag tog kära maken med mig till min favoritbutik när det gäller underkläder och badkläder och sa nu köper du det som du tycker sitter bra och du kommer att trivas i utan att titta på prislappen. Jag hade tur för kvinnan som driver butiken jobbade och hon är helt fantastisk och vet precis vad jag gillar och vilken storlek som blir bra. Det fanns inte så många att välja på men den hon tog fram satt helt perfekt så det fanns ingen anledning att prova fler. Så nu är semestern räddad och jag är 720:- kr fattigare men det är det väl värt. Så här ser den ut och ni får ge er tilltåls med att få se mig i den tills jag lägger ut semesterbilder om si så där två veckor. 
Den är köpt på Change i Kalmar, bästa butiken och med mycket kompetent personal, har du inte gjort ett besök där tycker jag du ska göra det. Det är inte billigt att handla där men oj vad bra passform deras underkläder har och som sagt bästa tänkbara service man kan önska sig. 
 
Genova
 
 
En lugn dag på jobbet och jag har fått undan en hel del av det jag tänkt mig hinna med den här veckan redan idag, ser lovande ut för resten av veckan. 
 
I lördags testade jag ett nytt recept, en efterrättspaj och den kan jag verkligen rekommendera, en syrlig och mycket god Citronpaj som jag som vanligt hittat på 56kilo.se, Jag tror inte något av alla Åses recpet jag testat inte varit bra eller misslyckats. Ska du bara följa en blogg med bra LCHF-recept så är detta absolut min favorit. 
 
Idag blev mitt bokade pass på Friskis inställt och jag passar på att ta vilodag, har lite ont i benen efter helgens två tuffa pass med extremt mycket benstyrka. I morgon ska jag köra ett pass med kära maken på gymmet, det var en 8-10 dagar sedan vi tränade ihop. 
 
Bästa Elin hänger med mig på Drottning Margaretaloppet, inte säkert att hon springer men man kan alltid promenera de 5 km, jag ska dock springa. 
 
Ge aldrig, aldrig, aldrig upp. ~ Winston Churchill
 
Nya tankar i morgon!
 
 

Kommentera här: