Bra känsla

Vi hade en mycket trevlig kväll på Hanssons Krog igår. Killarna Magnus Kviske  och Adam Lindrooz bjöd på en mycket bra hyllning till Magnus och Brasse. Till sin hjälp har den skicklige pianisten Josef Appelqvist som höjer shown med sitt skickliga pianospel. Tack Catrin, Kent, Paula och Conny för några härliga timmar  ert sällskap. 
 
Idag lite sovmorgon och kl 08.00 väntar massage hos bästa Jonas Wahlfridsson, guldkant en helt vanligt torsdag. 
 
Jag har en mycket bra känsla just nu och tror att jag kommer att få ett kvitto på att det fungerar bra igen med kosten på måndag när jag åter entrar vågen. 
 
Inget onödigt slank ner igår utan jag höll mig på banan, brödet till förrätten lämnades och jag åt bara halv biten av fetaost och potaisbakelsen som ingick i varmrätten. Potatis är inget som triggar igång mig så det väljer jag då och då att smaka och äta lite av. 
 
 
Ha en bra torsdag vänner!
 
Nya tankar när andan faller på!

Kommentera här: