Lilla julafton

Idag blev det lite av lilla julafton för mig när jag kom hem för min favoritbloggare har kommit ut med en ny bok. Denna hade jag förbeställt och den kom idag, luktade till och med nytryckt. 
 
Lev Gott
 
En jättefin bok som jag kommer att läsa från pärm till pärm och det finns många härliga nya recept att testa, det har jag redan sett efter att ha bläddrat i den helt hastigt.
Är du sugen på att köpa en bok om LCHF så kan du få den till ett bra pris just nu, kolla här:
Lev gott med LCHF och periodisk fasta
 
Nu börja det nästan kännas som att julen står för dörren. Köpte julskinka när vi handlade idag, det är ett bra tecken på detta. 
 
En jobbdag kvar, ska försöka flexa någon timma så jag kommer hem lite tidigare, tror det kommer att bli ganska så lugnt i morgon så det ska nog gå bra. I morgonkväll blir det mat på Panorama innan det stänger för jul och bästa svåger Bosse hänger med kära maken och mig, Vi fortsätter sedan hemma hos oss med lite kaffe och På spåret, En skön och avkopplande fredagkväll med andra ord och det blir uppladdningen inför helgen då julstädningen ska ska avslutas. På söndag ska jag planera mat för en vecka framåt för nu gäller det att ha koll på intaget. Har tänkt att röra på mig lite ordentligt under ledigheten, får be maken hålla efter mig på den punkten, han är bra på det. 1 januari ska jag lösa nytt kort på Friskis och då blir det ett allkort så jag även kan träna på gymmet, för nu ska formen trimmas och jag har ju ett mål att fixa till 1 mars. 
 
Bild lånad från violastark.blogg.se
 
Hemligheten till lycka är inte att söka efter mer, utan att utveckla förmågan att uppskatta mindre. ~ Sokrates
 
Ta det lugnt och njut av livet, nya tankar i morgon!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: