Och så tar jag nya tag

Det blev en bra dag igår, fast lång. Min arbetsdag blev 10 timmar. Så när kära maken ringde och frågade om vi skulle titta på FF med några vänner tackade jag raskt ja till detta och fick på så sätt några timmars behövlig vila med lite annat i huvudet än jobb. Har sovit som en stock i natt och det är underbart att vakna utvilad.

FF ja, det var inte någon vidare match vi bjöds på i går men en poäng fick vi med oss. Och trotts allt gnäll på laget ligger de femma i tabellen och det verkar som många inte inser detta utan kastar på skit, mycket märkligt om du frågar mig.

Vi bor kvar på kollan ännu ett tag och tar vara på de underbara augustikvällarna som är som balsam för själen.

Ikväll börjar jag min träningsresa med ett pass på Friskis. 


Nu lite frukost sedan mot Torsås och dagens utmaningar, 30 nya ungdomar ska tas emot idag.

 

 

Bli aldrig så upptagen med att skapa ett liv att du glömmer bort att leva. ~ Okänd



Nya tankar i morgon!

Kommentera här: