4 dagar sedan semester

Nu är semestern nära, 07,00 lyfter vi från Växjö Airport och destination Teneriffa. Ska i morgon sy ihop det sista på jobbet hoppas jag och sedan jobbar jag till 13 på måndag, då jag ska lämna över till mina kollegor de uppgifter som inte kan stå stilla under min semester. 
 
Kära maken är rejält sliten efter mycket mer jobb i januari och feruari än förväntat, angenäma problem i och för sig och i den braschen han är får man ta det. I synnerhet när det såg så dystert ut i december och ingen av våra anställda har behövt stämpla som annars är vanligt på vintern.
 
Nu väntar som sagt två veckors välförtjänst ledighet och vi ska bara ta dagen som den kommer och njuta av att inte ha några planer alls. Det enda vi bestämt är att vi ska motionera varje morgon och förhoppningsvis kunna och sola och bada en hel del och koppla av och stressa ner. 
 
 
Har lite smått plockat bland sommarkläder och det är så gott att allt sitter lite lösare än i sommras, fast vågen stått stilla ett tag. Packningen ska bli lätt för några större utsväningar som kräver finstass ska vi nog inte ut på.
 
Nya tankar till helgen!
 
 
 
 
 

Kommentera här: