Dag 5

Idag är känslorna lite blandade. Jag skulle ljuga om jag vidstår att detta är jättelätt. Mådde inte helt hundra idag när jag vaknade så vi får se hur dagen kommer att bli. Fryser och känner mig yr samt lite lätt huvudvärk. Hoppas det är den reaktionen man brukar få dag 3 som kommer något försenat. I vart fall har jag inga tankar på att ge upp utan fullfölja den planering jag gjort för dessa två veckor.

Håller så smått på att skissa på fortsättningen och då framför allt på övergången till att börja äta igen. Det får bli en mix tror jag, lägga till något mål successivt under ca två veckor för att komma tillbaka till frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag igen. Mer om detta när det blir dags.

Tränade igår och det kändes ok men kunde absolut inte ta i som jag brukar göra, den kraften fanns inte. Men det är ju bara att anpassa passet efter det man förmår. Tro dock inte jag ska ge mig på något medelpass, det får bli långpromenad i helgen istället.

Ikväll blir det handling, kära maken ska ju ha mat :).

 
Nya tankar i morgon!
1 Anonym:

skriven

Kära dottern då?

Svar: Hon får mat hon också puss puss
Marie

Kommentera här: