Lyckoruset fortsätter

Vaknade pigg och fortfarande med samma känsla som igår av att ha lyckats med något man inte trodde var möjligt, att springa 5 km. Det gäller att tro på sig själv vilket jag tycker jag gör men ända sviktar det lite ibland som igår när jag sa till Elin spring iväg jag kommer inte att orka. Då spände hon sina svart ögon i mig och sa det gör du visst kom igen nu du klarar det.

 

Kroppen kändes bra hela vägen igår återhämtnigen funkade jättebra och jag känner mig verkligen pigg i kroppen även idag och det är också en härlig känsla och ett kvitto på att min kondition är så mycket bättre än för fem månader sedan.

 

Snabbloggat för nu och på återhörande senare idag!


1 Emma:

skriven

Jag är så stolt över dig och Elin. Jätte bra jobbat. Kankse jag kan springa med nästa år:) Hade varit roligt:) PUSS

2 Mamma/mormor:

skriven

Ja det skulle verkligen vara roligt om vi blev fler som gör det ihop.

3 Lina:

skriven

Jättebra jobbat!

Kommentera här: