Skitträning


Gårdagens träning blev inte alls vad jag tänkt mig. Jag var halvseg när jag gick iväg och sedan var det knökfullt med folk som ville träna. Uppvärmning 10 min löpandet ok, sedan blev det segt och tråkigt.  Lyckades efter massa tråcklande få till 5 av mina olika övningar sen var motivationen i botten av att inte komma fram någonstans och av att bara stå och vänta. Avslutade dock hyfsat med 20 min på löpandet där jag varvade 1 min rask gång med 1 min löpning. Sammantaget en riktig skit träning men men man kan inte alltid vara på topp eller hur tjejer :)

 

 

Föresten mina nya skor kändes bra och det är ju positivt när man köper nytt och lägger nästan 1000:- på skor eller hur.

 


 

Men så finns det personer som vet hur man ska piggas upp, älskade Claes som kom ihåg att Maria/Marie hade namnsdag och på bordet stod dessa vackra rosor när jag kom hem. Han är bäst så är det bara.

 

 


 

Frukorst: Gröt med rivet äpple, kaffe proviva

Mellanmål: Skinkmacka på GI-bröd

Lunch: Färsbiff med coleslaw

Mellanmål: Frukt

Middag: Korvlåda i ugn med zuccini paprika och tomater lök curry och grädde

 

Bakade kladdkakan igår, den blev helt ok men lite annorlunda än när mjöl är med i smeten. Tycker ni ska testa den.

 

 


 

"Låt mig berätta en hemlighet som leder mig till mina mål: min styrka ligger i min orubblighet"

Louis Pasteur




 

Nya bättre tankar i morgon hoppas jag!


 

 

1 Elin:

skriven

Firar vi Marie på Maria dagen...

Mormor kom förbi & firade Ester,

själv tänkte jag att det är på Marie Bebådelsedag...



puss puss

Kommentera här: