Slut på veckan

Tredagarsvecka känns rätt ok men fy rackarn så mycket det är att göra. Trött som bara den mör jag kom hem igår. Men jag bytte om och kära maken och jag tog en skön promenad på 45 min. Det syresatta hjärna och efter lite mat blev det att jobba några timmar så alla nya elever kan börja med sina kurser från och med idag. 

En ny lång dag på jobbet väntar men i afton blir det revy på Kalmar teater och det ser jag fram emot. Vi tar en bit mat på vägen dit på vår lilla kvarterskrog Panorama. 

Har på åtta dagar gått ner 1,5 kilo och det känns verkligen bra, nu är jag på gång igen. 

Nu frukost, kokoskaffe som jag håller mig mätt på fram till lunch. 


Vi öppnar boken. Sidorna är tomma. Vi fyller själva på med ord. Boken heter ”Möjligheter” och första kapitlet är nyårsdagen. ~ Edith Lovejoy Pierce

Nya tankar i morgon!


Kommentera här: