Måndag och årets första viktrapport

Då är helgerna över och nu är det fulla arbetsveckor ända fram till påsk som dessutom är väldigt sen  i år. Att ha två veckors semester att se fram emot känns väldigt bra, 4 mars är det dax. Men fram dit finns mycket på agendan. 
 
Det är två rätt späckade veckor som väntar innan lugnet och vardagsrutinerna åter infinner sig på jobbet, hoppas jag :).
 
God morgon sa lilla Lova i morse och gjorde min dag så mycket bättre. 
 
 
Då till vägningen, jag har tappat 2,8 kg av de där förargliga julkilon så är jag är straxt tillbaka på min decembervikt och det känns rätt ok. Nu är det 5,4 kvar till dagen M dvs målgång, ett snitt på 0,7 i veckan. Lite tufft man jag ska verkligen ge järnet nu både med kosten och träning för att lyckas. 

Det spelar ingen roll hur långsamt du rör dig, så länge du inte stannar. ~ Konfucius
 
Nya tankar i morgon!
 
1 Inga-maj:

skriven

Nyfiken ingen viktraportt.

Svar: Bloogen har strulat ska uppdatera det som inte kom med :)
Marie

2 Inga-maj:

skriven

Mycket bra, det går med dansens virvlar nu.

Svar: Ja och ikväll dansar jag vidare med Elin som sällskap.
Marie

Kommentera här: