I väntanstider

Vi går i väntans tider och nu är det endast 10 dagar kvar tills barnbarn nummer 6 förväntas komma ut till jordelivet, spännande blir det att få veta om Alice får en liten bror eller syster för det vet vi inget om ännu. 
 
 
Då lägger jag dag två på min omstart bakom mig och även gårdagen flöt på utan missöden eller avsteg från min plan. 
 
Nu ser torsdagens plan ut som följer:
 
Frukost: Kesoplättar med blåbär
Fm: Kaffe 
Lunch: Köttfärsgratäng med kanel, receptet är från Åses nya bok,  har ingen länk till detta och orkar inte skriva av det just nu men lovar ni ska få det till helgen för det var riktigt gott och annorlunda. 
Em: Kaffe
Middag: Cesarsallad
 
Nu har jag fått till motion och träning 5 dagar i rad och med tanke på att vi har upprop på jobbet i morgon blir jag troligen sen hem så vi får se om det hinns med en promenad i bästa fall ikväll. Maxi måste också få ett besök för lite påfyllning av kyl och skafferi. 
 
Det är ditt sinne som skapar den här världen. ~ Buddha
 
Nya tankar i morgon!
 

Kommentera här: