Ett vintips till helgen

Har haft en lugn och bra dag på jobbet och fått undan en hel del surdegar, är nog snart hyfsat i fas. Dagen började dock inte bra, jag försov mig vilket är extremt ovanligt. 
Jag hade glömt ställa om mobilen från igår då jag inte skulle upp så tidigt så jag vaknade av Claes mobil 05.45 och vi åker 06,10 och det var jag som skulle köra idag. Det var bara att hoppa i kläderna och hälla i sig en kopp te och sedan gå ut till bilen och åka. 
 
Vill tipsa er om ett bra LCHF vin. Har vinet du dricker mindre är 3 gram socker per liter är det helt ok och det finns jättemånga bra viner att välja på som innehåller lite socker.
Coffee Pinotage
Nu väntar en kväll med goa vänner och det ska bli trevligt att få koppla av och var gäst efter en hård vecka på jobbet.
 
I morgon blir det träning 08.30, då kör jag styrka med kära maken. Sedan väntar en runda på stan för lite fixande, en resa ska betalas bl a, och min eftermiddag kommer att ängnas åt lite pappersarbete.
Normalt sett jobbar jag ju med detta på söndagar men denna söndagen ska vi ju besöka Svalöv och hälsa på lilla Lova. Här vilar hon i syrrans docksäng :)
 
Att leva i nuet innebär att vara så starkt engagerad i det man håller på med att tiden förlorar sin betydelse. ~ Okänd
 
Ha en riktigt skön helg familj och vänner!
 
Nya tankar i morgon!
 
 

Kommentera här: