Pigg i kroppen

Har sovit mycket gott i natt och kroppen känns bra så jag tänker köra ett medelpass ikväll. Det är kl 17 så jag tar med träningskläder till jobbet och går direkt till Friskis när vi kommer hem från Torsås i eftermiddag.
Planerar att köra baspuls i morgon, vila torsdag då jag för övrigt ska till Stockholm över dagen. Även fredag blir träningsfri dag för då ska lilla Ella komma till oss och sova över så mamma och pappa får lite egen tid
Bilden är från i sommras då vi var i Dublin.
.
Lördagmorgon blir det ett medelpass och då tillsammans Lina och känns allt bra kör jag nog även pass på söndag, bas eller medel det får kroppen avgöra.
Jag har ju som mål om ni kommer ihåg att springa Drottning Margaretaloppet i Maj och då med bättre ork än förra gången även förbättra min tid som då var 37,45. Skulle vara jättenöjda om jag kommer under 35 min. Har ju tänkte att börja löpträna ut när vi är på semester och sedan fortsätta ute när vi kommer hem. Nu gäller det att hålla i den planen och inte hitta på ursäkter vilket kan vara lätta att göra om anden är svag. 
 
Idag är det tre veckor till vi åker och nu har cirkus köpa bikini startat och den minnesgode kommer säker ihåg min förra kamp i höstas på detta tema. Byxor inga problem, överdel stora problem. Så på lördag får det bli rond 1 i denna match, misstänker att jag får gå ett antal ronder för att hitta något som passar och en viss risk föreliggare att jag går på nock och får kasta in handduken men skam den som ger sig på förhand.
 
Detta kanske kan vara nått, då behöver man inte tänka på någon passform överhuvudtaget. 
 
Nä man ska skoja om så här allvarliga saker, så jag återkommer när jag hittat det som blir bra. Kära maken som ser mer nyktert på detta problem än jag gör säger, gå till en riktigt butik och skit i vad det kostar bara du blir nöjd och det är nog sant. 
 
 
 
Ha en undbar tisdag, nya tankar i morgon!

Kommentera här: