Älskade familj

Då har vi snart lagt ännu en arbetsvecka  bakom oss och en härlig helg väntar, lilla Lova ska döpas. 

Det innebär att hela familjen samlas i Skåne i morgon. Kära maken och jag åker ner i em för att mysa lite extra och vara Emma och Göran lite behjälpliga förberedelserna inför dopet. 
 
Idag är det lilla pappas födelsedag och han har blivit uppvaktad av familjen med biljetter till två FF matcher. Mot Elfsborg, som han får se ihop med två av våra svärsöner Andreas, som för övrigt är Elfsborgare, och Fredrik. Match två får han se ihop med familjens HIFare Göran och det är matchen mot Göteborg. 
 
Jag surfar på den goda vågen och har nu fem helt perfekta dagar bakom mig vilket känns skönt. Känsla i byxlinngen säger mig också att det går bra just nu. Hoppas att jag stått stilla nog på den här platån och att det nu är dags för sista del på min hälsoresa ner mot målvikt. 
 
Strax frame i Torsås där ett digert skrivbord väntar, det är mycket på gång just nu. Men fredagar är ju som bekant ganska lugna så jag räknar med en sjukt bra arbetsdag innan kära maken plockar upp mig för att köra söder över i em. 
 
Alla tänker på att förändra världen, men ingen tänker på att förändra sig själv.
Leo Tolstoj
 
Ha en alldeles underbar helg som ser ut att ge oss fint vårväder!
 
Nya tankar är andan faller på!
 
 

Kommentera här: