Äntligen fredag

Igår var Elin, Agnes, Ester och jag på julmarknaden på slottet. Så mysigt och roligt att tjejerna gillar detta lika mycket som sin jultokiga mamma. De tycker det bästa av allt är provsmakningen av all mat och de fot runt som pensionärerna på Maxi och år sig mätta. Killen på Delikatessgrabbarna skrattade gott åt dem när vi berättade att de sett fram emot korvavsmakningen av just deras produkter. 
 
 
Har plockat ned mig lite adventspynt till jobbet idag och ska göra lite mysigt idag till fredagsfikat.
 
 
 
I em hämtar kära maken mig på jobbet och vi kör ner till Karlskrona för att gå ombord på Polenfärjan för en lite minisemester på tu man hand. Måtte vi bara slippa blåst för det gillar jag inte så det är ju lite av en chansning att boka kryssning i november/december. 
 
Premium Class-hytt
 
 
Jag är den jag är och jag är villig att låta andra vara den de är. ~ Esther Hicks
 
 
Önska er alla en trevlig helg och nya tankar på söndag! 
 

Kommentera här: