Viktrapport vecka 2

Det går bra nu som ni säkert förståt och idag visade vågen -0,5 kg. Kan jag hålla den takten varje vecka är jag mer än nöjd. För nu ska jag ner till min målvikt en gång för alla och där ska jag stanna, punkt. 
 
Alla goda fördelar med LCHF kommer tillbaka nu när jag skärpt till mig och jag känner mig mycket piggare än på länge trots att första veckorna på terminen är jobbiga och intensiva så har jag god ork. Mycket handlar ju om prioriteringar och nu har jag fått till 4 träningspass på 6 dagar. Det är fantastiskt hur pigg man är på kvälllen efter att ha tränat.  Mitt mål är tre träningar på vecka. 
 
 
 
Nu laddar vi för att unga famijen Kittel/Rasmusen flytter in till oss i helg, det ska bli så skönt att ha dem i Kalmar.
 
8 timmar på jobbet innan helgen tar vid och ikväll är vi bjudna på mat hos Elin med familj det ser vi fram emot.
 
Önskar er en underbar helg!
 
Nya tankar i morogn!

Kommentera här: