Då är jag på G igen

Suget efter att blogga har legat och grot ett tag och här jag igen. Har haft tre veckors underbar semester som till nästa 100% tillbringats på älskade kollan när nära och kära. 

Har varit ganska liberal i min kosthållning ett bra tag nu. Drog ju på mig 4-5 kilo under och efter vår vintersemester men där har det stannat. 

Har tagit tag i min träning och nu känner jag mig väldigt motiverad att se till att även ta mig i mål med vikten. 9-10 till ska bort så är det. 

Så häng med om ni har lust för nu kör jag på igen. Har två bra dagar avklarade och motivationen är på topp.


Det blev lite sent att skriva mer i afton men håll ut nu ska här uppdateras varje dag. Viktrapport kommer varje måndag.

Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
Vivian Greene 

Nya tankar i morgon!

Kommentera här: