Två bra träningspass

Skuttade iväg igår eftermiddag efter att ha jobbat hela dagen med pappersarbete till ett som jag trodde baspass. Det vissade sig att det var ett medelpass, vilket jag ett tag tänkt pröva men inte kommit till skott. Jag hängde med bra och det kändes riktigt bra. Ikväll testade jag Indoor Walking och det var också ett riktigt roligt pass så nu är det dags att snäppa upp träningen lite. Jag är väldigt nöjd med att jag orkar mer och mer och att jag kommer iväg 2-3 pass i veckan. 
 
Väl hemma hade jag förberett mat och det smakde verkligen gott när man tagit ut sig rätt bra.
 
 
Rostbiff som jag lagade till igår och falsk potatissallad som jag svängde ihop efter jobbet, mums.
 
 
Har testa en god semla i helgen, glömde tyvärr fota men här kommer länken till 56kilo där jag hämtade receptet. En riktigt god bulle och verkligen semelkänsla.
 
Ytterliggare ett recept testades i helgen då jag gjorde sockerfri Nutella, detta recpet hämtade jag får bloggen Baka Sockerfritt. Äldsta barnbarnet, som inte är den lättaste att få att gilla det jag bakar och lagar trotts att det passar henne bra då hon inte tål gluten, gilllade detta och om jag får säga det själv så var det riktigt gott. Ett bra mycket bättre allternativ än till den man köper eftersom denna är utan socker. 
 
Tyvärr står det helt stilla på vågen, inte ett gram går jag ner. Vet verkligen inte varför det är så här men jag tror det kommer bara jag har tålamod. På ett sätt är det ju bra att jag är stabil och att det inte går åt fel håll dvs upp. 
 
 
"Gud, ge mig kraft att acceptera det jag inte kan förändra, mod till att förändra de saker jag kan och visdom nog att förstå skillnaden mellan de två"
Frans av Assisi
 
På tal om tålamod, sitter och slötittar på Familjen Annorlunda, med 8-10 ugnar gäller det att ha tålamod, mycket tålamod. Jag blir trött av att bara titta på dessa stora familjer där det verkar kaso för det mesta. 
 
 
Go afton folk, nya tankar i morgon!
 

Kommentera här: