Skrivkramp

Det händer inte mycket just nu och dessutom har jag lite skrivkramp. Det mesta flyter på bra, sköter kosten och träningen  som jag tänkt mig och jag hoppas ju att detta snart ska visa sig även på vågen. Vi får se på måndag då tänker jag rapporetera hur det går med detta. . 
 
I morgon ska vi gå på lokal med gamla go vännerna Kent och Catrin. Vi ska på Satan i Gatan , äta lite gott och tävla i deras musik quize. Hos Hansson blir man alltid väl omhändertagen och deras mat är alltid en fröjd att äta. Vi hoppas på en trevlig kväll!
 
Kryzz1-2
 
 
Ett lite första vårtecken är att det är dags för revision i räkenskaperna i kolloniföreningen Jordgubben. Det tyder på att årsmötet är på gång och att det nu bara är ca två månader tills vattnet släpps på och vårstädningen kan ta sin början. 
 
Men först ska vi ju som ni vet ha lite semester, 4 mars åker vi till Tenerife och vi ska bo på detta hotell . Förutom att ha det skönt och avkopplande ska jag verkligen försöka hålla uppe träningen och funderar just nu på hur detta ska läggas upp och vilken form av träning jag ska försöka få till. Får återkomma om detta senare.
 
I afton har det blivit ett baspass med puls och det känns som alltid bra att sjunka ner i soffan framför TV när man tränat. 
 
Nya tankar i morgon hoppas jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: