Fruktansvärd onsdag

Hade en fruktansvärt hemsk skitdag igår, bara massa elände att reda upp och som om det inte räckte, huvudvärk som var odräglig.
På  vägen en axelererade huvudvärken och jag mer eller mindre for ihop i en liten hög när jag steg innanför dörren på Fröbergsgatan. Gjorde ett försök att sova men värken var så olidlig att det inte gick att  koppla av. Kära maken togs sig då bort till Apoteket och kom hem med två migränpiller och på ca 20-30 min klingade det hela av och det var så underbart skönt att det knappt går att beskriva. Idag är jag lite tung i huvudet men inte den intensiva smärtan som jag hade igår. Och tur är det för idag är jag på fortbildning hela dagen, Framtidens skola ska diskuteras. 
 

Gör det nu. Framtiden är inte bortlovad till någon. ~ Wayne Dyer

På tal om huvudvärk :)

 

Ha en bra dag, nya tankar i morgon!

 

 

1 Inga-Maj:

skriven

Va rädd om dig .Kram

Svar: Det är jag ❤
Marie

Kommentera här: