Nöjd

Idag var min morgon lite mer strukturerad och jag hann med morgonvägningen och kan lugnt konstatera att det jag förutsatt mig har hållit. Jag väger idag precis lika mycket som fredagen jag gick på semester. Det har aldrig tidigrare hänt någon sommarsemester och jag är nöjd över att min plan hållit torts lite utsvävningar från och till.

Nu har jag mitt slutmål klart, jag ska gå ner 9 kilo till och det kommer att bli min nya målvikt där jag tänker förbli kvar.

 

Så från och med idag är det nya tag som gäller och det kommer även att plockas på mer träning i lite större utsträckning i höst, dock ännu lite diffust i vilka former.

 

Så jag klappar mig själv på axeln och njuter av att känna mig mycket tillfreds med livet just nu.

 

 

Ha en bra dag vänner, nya tankar om någon dag eller två.

 

Kommentera här: