Dag 4

Då har jag klarat 3 dagar med att bara dricka. Det har gått över förväntan och jag är lite förvånad över att jag inte känt mer hunger. Kände mig lite svag igår em men väl hemma och efter intag av en shake kändes det bättre. Köpte lite gott The på Gerdas som piggar upp mellan det övriga drickandet. Det kan tänkas att jag drack lite dåligt med vatten igår, ska se till att få i mig mer vatten idag då jag tänker träna ikväll.

Har fått låna två kokböcker av Elin som jag bläddrade i och det ska verkligen bli trevligt att börja laga massa ny maträtter om si så där 10-11 dagar :).

Idag ska bästa Catrin bjuda på luch, det blir en av hennes påsar från Extravaganza, sparrisaoppa. Jag använder ju Nutrilett och ska på fre-sön använda deras 3 dagars paket där det ingår lite andra produkter än bara shakes. Det innebär är att jag går upp på ca 800 kcal mot de ca 600 som jag nu intar.

Jag kommer inte att dela några resultat med er förrän de 14 dagarna är över. Jag har vägt mig och gjort en noga mättning av midja, byst, rumpa, vad, överarm så det kommer en redovisning på hur dessa mått ändrats.

Strax rullar samåkningsbilen in i Torsås och 8,5 timmes jobb tar vid.

Och hörni, har ni märket en sak, det är ljusare både på morgon och kväll!



Ha en bra dag vänner och nya tankar i morgon!

Kommentera här: