Dags för återhämtning

Så har vi precis njutit av lördagsfrukost på vår lilla veranda, kesoplättar med grädde och färska björnbär som kära maken plockade tills medan jag stekte pannkakorna, kan det bli mer livskvalitet än så. Lägger en tuff vecka bakom mig som trotts allt fungerat mycket bra, salspusslet har fungerat, i stort sätt alla kallade elever har dykt upp och inga har kommit på fel dag. Med tanke på att detta är Korrs hittills största antagning, nästa 200 elever är jag mer än nöjd att jag fått ihop allt praktiskt så bra, inte minst då jag varit själv med det mesta administrativ arbetet hela veckan mer eller mindre.

Nu ska jag ta det lugnt och ladda batteriet för veckan som kommer då jag hoppas att intaget blir mer eller mindre klart.

Önskar er alla en skön helg och nya tankar i morgon!

Kommentera här: