Ibland skulle dygnet ha fler timmar

Gårdagen försvann i ett rasande tempo och jag tillbringade dagen med att besvar mejl var och varanna minut. Räknade att jag svarade i snitt på 10 mejl per timme. Några enkla en del lite mer omfattande. Allt jag för övrigt planerat ligger snällt kvar på mitt skrivbord för att tas om hans om idag.


Väl hemma blev det ett bas pass på Friskis mellan 18-19, hem igen dusha och fixa till sig lite innan delar av fotbollsfamljen kom för att se matchen med stort M, Milan-Barca som slutade 0-0, i mitt tycke ett riktigt sömnpiller.

Idag fyller älskad lilla Emma 22 år och vi ser fram emot besök från Svalöv över helgen som kommer.


“Stress är inte något som händer oss. Det är vårt gensvar PÅ något som händer. Och GENSVAR är något vi kan välja.”
- Maureen Killoran



Nya tankar imorgon!

Kommentera här: