Dag två på min omstart

Då rullar vi vidare och strax börjar en ny arbetsdag. Mycket att ta tag i men jag är ensam på jobbet och då blir det väldigt mycket gjort så gårdagen flöt på bra. Även dag 1 på min omsatt fungerade utmärkt och jag höll mig till min matplan och det blev även en powerwalk på nästan 45 min och det kändes bra.


 

Ikväll blir det fotbollsderby då IFK Kalmar möter Linsdal på Gröndal, för er som ev inte känner till dessa lag är det damlag som spelar i div 1. Vår Emma har ett förflutit som spelare IFK och deras hemmaplan ligger bara ett stenkast från Kollan.


 

Livet som föräldrar i den lilla staden rullar vidare och lilla Ella sköter sig exemplariskt och gör att mamma och pappan hämtar sig raskt och det är skönt att se och höra när man bor en bit ifrån varandra och inte kan hjälpa till om det blir jobbigt så här i början. Idag vet jag att farmor och farfar ska komma på besök, det är deras första barnbarn och jag önskar er en mysig dag med den lilla familjen.


Strax framme i Torsås och jobbet tar vid, nedan gårdagens middag, en god nötfärsbiff med en fräsch sallad och en härlig skiva fetaost. 


Nya tankar i morgon!

1 lina:

skriven

Gott det ser ut! Sömnen har varit bra, uppe en gång vid två :)

Svar: Härligt, är så glad för er skull att allt fungerar så bra kram
Marie

Kommentera här: