Sommarväder

Idag är det fint väder bättre än det varit i sommar faktiskt så att sitta inne jobba blev det inte så mycket, fixade till det mest nödvändiga för att sedan återvända till Kollan där lunchen som omväxling kunde intas utomhus och där solen värmt mig gott med ett roligt korsord i min sköna röda stol. Om några timmar blir det till att cykla ut till GFA för att heja fram laget i mitt hjärta till tre välbehövliga poäng om IFK Göteborg. En tuff match som det skulle vara underbart om vi vann. Känner mig utvilad och pigg för att ge mig på ännu en uppropsvecka i morgon. På fredag blir det Skåne för besök hos Alice, Emma och Göran. Lördagen kommer att tillbringas i Köpenhamn.
Han en skön söndagkväll och nya tankar i morgon.

Bilden är från Edinburgh och en av flera hyllningar till London och OS 2012

1 lina:

skriven

Go vinst

Kommentera här: