Livstecken

Uppe på en jobbig arbetsperiod har jag drabbats av en dunderförkylning utan dess like. Tror inte jag varit så förkyld på flera år. Idag känner jag mig lite bättre och snart är intaget av elever för denna termin klar och då får jag tillbaka mitt liv igen och det ska bli skönt. Samtidigt som dessa veckor extremt jobbig är det väldigt kul och roligt med alla nya elever och föräldrar man träffa. Jag älskar ju mötet med människan. Nu kämpar jag på två dagar till och på fredag efter lunch åker vi till Skåne och träffar Alice och hennes föräldrar. Vi ska på lördag göra Köpenhamn osäkert det ska bli skönt och mysigt.

Önskar er en härlig dag nya tankar i morgon!

1 lina:

skriven

Träffa Alice kommer vara bästa medicinen, kram

Svar: Ja det är det jag hoppas på, era bloggar är också underbara för kropp och själ
Marie

Kommentera här: